2018. január 5., péntek

Az elmúlt

napokban a blogok jelentős részén megszülettek az előző évet értékelő posztok. 
Kicsit elhűltem és nyomban el is szégyelltem magam, mennyi mindent készítettek mások 
és mennyi mindent nem készítettem én. Valamit azért csak csinálhattam a 365 nap alatt, 
de annak a valaminek egészen minimális mértékben volt köze a varricskához. 

Kész csoda, hogy mindennek ellenére olvasóim száma stagnál és nem csökken*.

Na, lássuk a teljes tavalyi termésem háromnegyedét...


Füzetcipelősnek indult, csak kicsinek bizonyult zöld a táska,
ezért varrtam egy nála nagyobb,


a képen szintén kicsinek látszó, de tökéletesen bevált méretű 


teremkulcs-tartós, füzetcipelős,


bordó táskát.


Ez utóbbi világos színeinek elirigylése okán készült 
a rózsaszín füzetcipelős bevásárlós szatyor a zöld méretben.


Szabnom sem kellett sokat, mert évekkel ezelőtt lenyirbáltam minden vacak anyagomból 
2-2 négyzetet egy majdani szivárványos takaróhoz, na persze, az sem készült el. 
Táskatriumvirátussá (is) lényegült inkább.


S lőn még negyedik hasonlatosság, de nem tartottam fontosnak, hogy arról fotó készüljön.

*
Köszönöm, hogy kitartotok mellettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...