2015. december 11., péntek

Ideje föllebbentenem

egy régi fátylat. Márciusban mutattam valamit éppen csak összegöngyölve, aztán gyorsan 
betettem a szekrénybe. Titkosítottam hónapokra, közben a fene majd megevett, hogy nem
 mutogathatom... Még magam előtt is rejtegettem, le sem fényképeztem, 
mert amiről nincsen fotó manapság, az ugye nem is létezik...

November elején végre kitekerhettem a harmadik redwork-öm,


párat fotóztam róla az utolsó pillanatban


 aztán bezacskóztam és útnak indítottam.

A napokban itt láttam viszont először,


majd ott,


sőt... amott.


Mutatom nagyban is, mert rém büszke lehetek rá, 


hiszen a "22. Betlehemi jászol pályázat" egyik díjazottja lettem vele.
(:egyik-egyik, nem akármelyik:)


Kézzel hímzett, kézzel tűzött foltmunka.

Egyes (bajszos) vélemények szerint redlehem.



Mellesleg elbúcsúztam vele egy álomtól.

11 megjegyzés:

  1. Úristen de ügyes vagy!!!:)puszikaa/Csibu/

    VálaszTörlés
  2. Ügyes és kitartó, csak így születnek ilyen munkák! Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolút beletrafáltál, az első és az utolsó öltés közt éppen 4 év és 7 hónap telt el. :) Köszönöm.

      Törlés
  3. Bocs, de valamiért kétszer ment el, azért töröltem az egyiket! :)

    VálaszTörlés
  4. Ez egy nagyon szép munka. Gratulálok! Redwork és patchwork párosítása csak jó lehet, nekem is a nagy kedvencem :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aham, láttam, hogy kedveled ezt a technikát erősen és műveled is nem akárhogy! :)

      Törlés
  5. Kedvet kaptam a hímzéshez, de rögtön el is múlt, mert én ilyet sose... Aztán megint jött a kedv, mert mi az, hogy próbálkozás nélkül feladom, majd újra feladom, mert pont most, amikor úgy besűrűsödik az életem úgyse lenne időm rá, bár teher alatt nő a pálma...

    Szóval elleszek még ezzel a gondolat menettel egy darabig, aztán nekifogok. :)

    Gyönyörű! Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogynem, ha nem ilyet, akkor másmilyet biztosan! :)
      Szurkolok, hogy örömöd leld benne, bár Téged "ismerve" biztosan fogod is. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...