2015. április 8., szerda

Fülkészítős poszt 1.

következik, ennek a fonottnak a tutoriálja.


A műveletet azzal kezdtem, hogy összevarrtam két darab 9 centis 
csík széleit másfél centis varrásráhagyással.


Ez azért fontos, mert a végén 3 centis pántokat kell kapnom, amikben 
a varrásráhagyást szétvasalom, az így kialakuló 3 réteg már jó tartású lesz.
Inkább mutatom, egyszerűbb az nekem!


Jelölés után kialakítottam a sarkot, becsíptem,


kifordítottam, majd lidis felmosórongyot belecsúsztatva megerősítettem. 

(Ezt nem ajánlom senkinek, de ha már lefotóztam, akkor megmutatom. Lényegesen jobban
jártok egy kis táskamerevítővel, amiből momentán nekem is van itthon több méternyim.)


Szépen letűztem a széleket oldalt és alul,


majd kézzel rögzítettem a décsatra. 

(Na, ezért nem ajánlom a kettővel előbbi lépést, túl dundik lettek ezek az izék, 
hogy férnek majd a varrótalp alá, amikor a táskához akarom rögzíteni őket?)


Három egycenti széles, hosszú varrott pánt kell még a fülhöz, 
melyeknek az egyik végét felvarrtam a fenti készségre,


majd a Jóembert rávettem egy kis közreműködésre.
Lényegesen gyorsabban halad így a munka, állítom. 
A fonás másik végét megint csak rögzítettem a másik korábban 
elkészített herkentyűre és már készen is lett az új fülem.


Voálá, pánt a helyén kellő hosszúságban.

Ebben a posztban pedig a komplett táska látható.


6 megjegyzés:

  1. Hihetetlen ügyes vagy Bejus! Egyszer majd akarok menni varró tanfolyamra...de lehet, inkább hozzád megyek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ritu, fölösleges tanfolyásra járni, mindent, na jó, majdnem mindent megtanulhatsz varrásügyi könyvekből meg újságokból, ráadásul a youtube is kimeríthetetlen immár ebből a szempontból is. :) Azért csak szólj, ha elakadsz, tudod, hol találsz. ;)

      Törlés
  2. Nagyon jó, csak pont az érdekelne, hogy a fonott fület hogy kell rögziteni a karikához? Kézzel odaöltögetjük?egyenként a pántokat, vagy együtt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy tetszik, Zita, egyenként vagy együtt. Ha kipróbálod, biztos el tudod majd ezt dönteni, melyik megoldás jön be neked.

      Törlés
  3. Ilyen segítséggel persze könnyű... :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naná, nélküle nem is menne! :) És nélküle én sem lennék. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...