2016. október 24., hétfő

Suli, suli, csak

a suli már megint.

Pár éve megfogadtam, minden tanévkezdésre varrok magamnak egy új tolltartót. 
Persze idén ebből sem lett semmi, a nyár másra kellett, a tanévkezdés meg egyáltalán
 nem alkalmas ilyesmire. Pedig az első pillanat óta szemezgetek a Gyerekektető

Az utóbbi hetekben végre jutott rá idő esténként, jaj, le sem merem írni, kettő hétig készült.

Rózsás ugyan, de legalább bordó.


Kinyitom, kiterül,


cipzár hátra, szája szét,


átfordítom, így előkerül a titkos zseb,


ahol az ollót tartom, így, ni.


Bigyók még nincsenek benne, ellenben ott a színminta egy másik zsebben.

A külső tok mérete 22x19 cm.
Ez meg a beleillő cipzáras belső szabásmintája:


Vigyétek, használjátok, ha megtetszett!

7 megjegyzés:

  1. Ó! Hát ez csodálatos!!!! És olló is bele, szuperbiztos nem csúszik ki, nem szúr ki semmit rejtekben! Elállt a szavam. Hát egy ilyet én is szeretnék. Ilyet tán még sosem mondtam itt nagy nyilvánosan, de most igen. Bár lehet, hogy mást is tartanék benne. Mikor mit. Körkötőtűt, vagy horgolótűt is pl. :) A mintája és a színe is gyönyörű. Azt viszont már többször mondtam, hogy ügyes vagy. Most is mondom: ÜGYES vagy és KREATÍV!

    VálaszTörlés
  2. Szólj a Jézuskának, hátha hoz Neked egy ilyet! ;)

    VálaszTörlés
  3. Jó ötlet, felírom a kívánságlistára ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A listádról tudok, az a kérdés, megtaláltad-e a karácsonyfa alatt?

      Törlés
  4. Sajnos nem találtam szenteste a fa alatt...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...