2015. december 14., hétfő

Emlékeztek

még erre a játékra?Azt gondoltam, hagyományt teremtek vele, legalább magamnál, 
pontosabban ezen a blogon, aztán jöttek mindenféle más ügyek közbe és a képeslaposdi
 elmaradt tavaly meg tavalyelőtt, sőt, azelőtt is. Pontosabban minimum 15 darabot 
készítek azóta is, de csak belső használatra. 

 2014 karácsonyára a Gioriani-tól ellesett fenyőcskéket képeslapítottam.


Idén decemberi bejegyzéseim ezekben a színekben pompáznak:


hisz az év utolsó havában is piros+fehér a szerelem.

Hátha valakinek szottyanik kedve a hajrában legyártani pár hasonlót...

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, mutatós és ötletes. :)

    VálaszTörlés
  2. Mentettem jövőre, mert az ideiek már elkészültek. :)

    VálaszTörlés
  3. nem értem hogy tudod ezeket megcsinálni..Én bevágtam a sarokba a varrógépem, mert nem tudtam felhajtani a nadrágom..:/ Csibu :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nadrágfelhajtás kapcsán én is bevágnám legszívesebben, annál már csak a cipzár berarrását úúútálom. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...