2012. november 20., kedd

November elsején

beleszerelmesedtem az egyik kedvenc blogomon ebbe a projektbe. Nekünk ilyen 
márpedig kell! Izzítottam is a kölyköket az osztályban, közben álmodoztam mindenféle 
csíkos meg pöttyös meg szívecskés meg kockás és persze kinőtt harisnyákról. 
Aztán szállingózni kezdtek befelé a nagypapák(!) lyukasra kopott(!) zoknijai(!) !

Maradt a második megoldás, vasárnap délutáni varrás keretében egy kis előkészület:


A huszonnyolcak éppen egy óra alatt kifordították, megtömték meg az alját bevarrták. 
Egy kerek ragacs valami folttal ide az egyik szünetben, két hosszúkás valami oda másik szünetben, a többi sitty-sutty kész is, már repül és énekel.


Azóta tudom, hogy létezik Mikulásbagoly és méhészbagyoly és balerinabagoly és 
tanárbagoly és síelő bagoly és diákbagoly és betmenbagoly és vámpírbagoly és ikerlánybagoly és gengszterbagoly... Ha kihagytam volna valakit, szóljatok!

4 megjegyzés:

  1. A középső sorban mintha lenne egy Harry Potter bagoly (nem Hedvig, hanem Harry, mint animágus). Bár mit értek én a baglyokhoz.

    VálaszTörlés
  2. Ez jó ötlet! Jegyzem! De jó, hogy te ezt az osztályoddal készíted! (Anno én is sok mindenre rávettem a "gyermekeimet"!)

    VálaszTörlés
  3. Zseniális!!!!!Milyen jó,hogy ilyen klassz tantónéni vagy!!!♥

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...