2012. július 25., szerda

Macskaimádó

húgomnak varrtam végre(!) ezt a táskát.


S mivel az egyoldalas szerintem smafu, a másik felére is került egy cicccus.


Az a ronda folt ott a legnagyobb szívben egy égedelemdrága ragasztóspréjnek 
köszönhető, ami ugyan a három réteget össze nem ragasztotta, 
ám az anyagot ilyen csúful összeragasztózta. 
Jártatok már így? Hogy lehetne eltüntetni?

A tappancsok meg a szívecskék egyébként annak a néhány órának az eredményei, 
mikor is a Jóember műtétre várt, én meg arra, hogy végre kitolják a műtőből. 
Mert mi más dolga is van ilyenkor az asszonynak? 
Várni itt is, ott is, így is, úgy is.

8 megjegyzés:

  1. de szép táska! tündéri mindkét oldala. remélem, jóembered már jól van! mielőbbi gyógyulást neki!

    VálaszTörlés
  2. Jaj! Nagyon tetszik! Annyira édes! Tesómnak (egyiknek) én is súlyos elmaradásban vagyok...
    Remélem a Jóemmber is jól van! Gyors gyógyulást kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Úgy tűnik Húgodnak megérte várni, nagyon cuki a macska is a táska is.
    Jóembernek jobbulást, de hamar ám!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cukor a táska! Sajnos a foltra nincs ötletem, szerintem megmarad. Jobbulást a férjednek!

    VálaszTörlés
  5. hű, de jó kis táska, tetszik a fazonja is, sajna jártam már így, nitro hígító oldja általában ezeket a ragasztókat, de tégy egy próbát egy darabka anyagon, mert kiveheti az anyag színét, illetve az is foltot hagyhat, még aceton jutott eszembe, a technokolt és a rágót én azzal szedtem ki régen a gyerekeim ruhájából :)

    VálaszTörlés
  6. De ugye nincs nagy baj??? A táska viszont bámulatos!

    VálaszTörlés
  7. A bajuszos hasára tegnap fúrtak három lyukat, aztán felfújták, mint egy lufit, csak azért, hogy belegyömöszöljenek egy 10x15 centis szúnyoghálót. Így aztán már ő is foltokban "gazdag".
    Köszöni, jól van, csak nevetgélni nem mer...
    Dióhéj, kipróbálom, köszi!

    VálaszTörlés
  8. macska táska, imádom a macskákat, nagyon gyönyörűű:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...