2012. március 5., hétfő

Húszas éveim

tájékán volt egy visszatérő ébren álmom: gyenge tavaszi napsütésben lépcsőkön szökkenek kézen fogva, nagy kacagva felfelé a várba. Tessék, várhattam majd 
húsz évet a megvalósulásra és most, lassan őszülő fejjel kell szembesülnöm a ténnyel, 
hogy az akkor egy pillanatra buszból kitekintve sóvárgott lépcsőn kívül akad tucatnyi emelkedős utacska arrafelé. Válasszunk magunknak egyet véletlenszerűen 
s legyen meg innen az idei első séta: 


Nyilván lófrált erre Peter Jackson, vagy látott erről egy-két fotót minimum.


S kinek köszönhetjük hirtelen jött kóválygásunk? Íme mostantól alteregóm, 
az ideális nő, nem fejnélküliségére, hanem az áhított 88-66-93-ra gondolok persze.


Úrilány volt a szentem, aggaszt is kicsit, hogy a sok csudahabos menyasszonyi 
ruha után mit szól majd, amikor az én tákolmányaim kerülnek reája. Szoktatásként próbáltam/tuk belegyömöszölni abba a lenvászon öltözékbe, amiben egykoron én búcsúztattam leányságom, de nem jártam/tunk sikerrel. 


Masszívan szélesvállú... Így meg kell elégednie néhány napig az akkori 
gyöngysorommal. Eská persze, tenyésztett gyöngy, semmi cicoma.

4 megjegyzés:

  1. de szép hely :) a babát hol vettétek?

    VálaszTörlés
  2. Szép és minduntalan tartogat valami meglepetést.
    A babát a Vaterán vettem, olyan szemérmetlen áron, hogy le sem merem írni (az eredeti negyedéért). Eddig a Hiltonban lakott az Araakadémián.

    VálaszTörlés
  3. Ez a baba gyönyörű.Én is most vettem.Na ,nem ilyen szépet,amolyan állítható modellt.Ez a te méreted pontosan?Találtál éppen akkorát?Akkor nagy mázlid volt.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Adél, a Tiéd viszont profi lehet a maga állíthatóságával. Sajna a baba és a saját méreteim nem teljesen fedik egymást, de most, hogy mondod, talán ezen lehetne is változtatni. Csak az a kérdés, én kezdjek fogyókúrába, vagy béleljem némi vatelinnel azt a másikat?

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...