2011. június 3., péntek

Plussz egy...

...bevásárló szatyor, ami jó esetben a táskában lapul.  
Konkrétan a házunkat ábrázolja rajta a zseb.


A teraszon 3 éve minden nyáron ott díszlik a diphladénia, álmélkodják is a népek bőséges virágzata miatt. A leándereket, muskátlikat és a rogyásig termő citromfát nem hímeztem meg időhiány és türelmetlenség okán. Meg aztán lelkesebb az ember, ha gazdáját is tudja már készülő akármijének... Ez meg csak úgy született, csendes vasárnap délután.
Mihez kezdjek vele? 

2 megjegyzés:

  1. Végre sikerült feliratkoznom a rendszeres olvasóid közé...
    Tetszik ez a szatyrod (is):-)
    Én el szoktam ajándékozni azt amivel már bőségben vagyok. Ha nem tudod kinek, akkor jöhet hozzám is :-)

    VálaszTörlés
  2. Szatyor mániás vagyok, ha nem tudod hová tenni, jelentkezek érte nálam elfér!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...