2011. május 22., vasárnap

Őszinte vallomás

Most kérek minden vérbeli/vérprofi foltvarrót, gyorsan csukja be a szemét, vagy hagyja el azonnal az oldalt, megelőzendő azt, hogy égnek álljon a haja! Egy halom varrótalpam van, mindenféle célnak külön-külön megfelelők és profik, én mégis egy vacak univerzális (ezáltal semmire sem igazán jó) talppal vagyok nagy szerelembe esve. Szégyenletes, tudom, de azzal varrok legszívesebben egyenest-görbét, cikkcakkot meg tűzést árokban, árok mellett 1 milliméterrel és abszolút párhuzamosan (szerintem). Gondoltam, majd a létrázás rendes foltvarróságra kényszerít, de nem. 
Majd a tűzésnél... talán...


Íme rendetlenül s ahogy azt tsinálni kéne ama könyv szerint...


Ma  talán mégis megtört a jég és ha a fenefenéteszikis alapon nem cseréltem le az egyenesvarró talpat tűzéskor. Bélésselymen ezt "remekeltem" hát-hát-hát... 
Háp-háp-háp...


Készül a nyusszi-lány.  Nagy örömöm lelem benne, meglepetés lesz 
egy nyuszikinézetű ám nem egészen nyuszkorú női személynek...

1 megjegyzés:

  1. én is tartozom egy őszinte vallomással: nem egészen pontosan értettem mindent :D fogalmam sem volt, hogy egy gépnek ennyi talpa legyen ráadásul mindegyik különböző! örököltem a nagynénémtől egy varrógépet, ideje lenne közelebbi ismeretségbe kerülni vele, ezért is örülök az ilyen postoknak :) kaptam továbbá egy szekrénnyi anyagot hozzá. már csak egy kis idő kellene, így, a tanév végén :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...