2010. november 8., hétfő

Guglidudli

Rajongó lettem, mindennap kíváncsian várom, mivel vár a gugli keresője. Utánajártam ezeknek a vicces logóknak, melyekkel jeles alkalmakkor örvendeztet meg minket valaki irigylésre méltóan nem pihent agyú illető. Mint kiderült, Google doodle az ábrák neve 
és nem gondoltam volna, de már 1998. augusztusában megszületett az első, a 
"Fesztiválozni mentünk!"


Hihetetlen mennyiségben teremnek azóta a "firkák". Sajnos a legtöbb Magyarországon nem látható, hiszen  egyesek csak a földgolyóbis bizonyos helyein aktuálisak, ott tűnnek fel. És kérem, éppen pont ezért: vadásszák őket! 
Itt vannak a kedvenceim hirtelenjében, mindjárt egy aktuálisan szép:


Apák napi:


Asterixék:


Bájos zöld kacskaringók:


A halloweeni bőséges választékból egy:


John Lennon 70. szülinapi firkája:


És igen, vannak magyari dudlik is, amelyek csak kicsiny hazánkban láthatók. Sajna én még eggyel sem találkoztam élőben... Ezután résen leszek...




És ez, igen ez, ez az egész világon látható volt Gábor Dénes 110. születésnapján. 



Mókás, nem? Lehetne egy bejegyzésem címkéje: napi dudli...

A röntgensugárzás felfedezése

Ma a röntgensugárzás felfedezésének van napja. Majd elfelejtettem, érdemes a képecskékre kattintani, vonatkozó oldalakhoz visz. Időnként meg játékhoz...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...