2015. március 6., péntek

Padlizsán újratöltve

Emlékeztek erre? Majdnem négy kerek esztendőt töltött a szekrényben, míg végre szombaton 
rászántam magam és egynapos munkával újjávarázsoltam, holott vadiúj volt előtte is.
Alaposan megtűztem, szép sűrűn, foltról foltra,


aztán átgomboztam, ne vigyorogjon rajta az a korábbi fényes,


ugye mennyivel diszkrétebb így?


Kitömés nélkül is remek a tartása,


így már hordhatnám, erről felismerhetnétek,


csakhogy a padlizsán téli szín, most meg épp a tavasz jön.

6 megjegyzés:

  1. jó lett! és micsoda kifogás :D méghogy téli szín. tessék csak nyugodtam hordani :) nekem azért tetszett a gyöngyhímzés is a "régin"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megfogadtam a tanácsod, hordom, hisz tényleg nincsen még tavasz. A hímzést megőriztem, varrok hozzá kabátot, mondjuk. :)

      Törlés
  2. Csodaszép!!!! Nekem nagyon nehéz táskát varrnom. Olyan ügyes vagy!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Tudod, hogy könnyítek a munkán? Mindig csak addig varrom az adott darabot, amíg fel nem húzom magam valamin, ami nem sikerül. :) Aztán nekilátok újra másnap, harmadnap... négy év múlva. :)

      Törlés
  3. Hah, hogy ez a kis szépség sporttáskának készült...., bocsi. Könyörgöm, nekem a normál táskám is ócska - és gyári persze - ehhez képest :) Egyszer régen vettem - hát igen, megvethettek :) - egy cuki kis táskát Colettől. Majdnem rongyosra hordtam. Már nagyon vigyázok rá, hogy még néha kiléphessek vele az utcára, ha csini akarok lenni. No, az is ilyesmi színvilágú: ilyen bordós, padlizsános. És persze évszakfüggetlenül hordtam/om.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megvetni? Nem csodálom, hogy elcsábultál tőle, egy időben én is sokat leskelődtem nála. :)
      Persze nem lett sporttáska ebből sem, viszont nagy hasznát veszem méreténél fogva mostanában. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...