2015. február 12., csütörtök

Hímezgetek

egyre többször. Sokszor magam rajzolgatom a mintákat, de időnként nem tudok 
ellenállni az ilyesmi finomságoknak az egyikőjüktől

Novemberben születtek a kék madarak, fogalmam sem volt, hová kerülnek majd, 
forgattam a tűt nagy serényen, más dolgom nem lévén, tépelődés helyett. Kellett a lélektea.


Ha tudnátok, hányszor elővettem azóta, nézegettem, méricskéltem a képecskét, búzakék csipkét is festettem hozzá, varrtam, bontottam, nem lesz ebből semmi. Most szombaton világosultam csak meg, mert eszembe jutott ez a borzalom, a foltos dokumentációm mappája. 


Régen, amikor még nem voltam férjnél, jutott időm az alapos tervezgetésre  meg 
az elrendezgetésre, fotóztam és ragasztottam, gyűjtöttem mindent ilyen rendesen. 


Azóta bezzeg csak így ömlesztem a sablonokat,


csuda, ha el nem veszítem az immár 4 éve készülő redwork darabjait.


(: jelenemet a múltammal fel nem cserélném mégsem:)

Ilyen lett az új mappám elölről, esti fényben, vaku nélkül, ráncokat kéretik nem észrevenni.


Milyen jó belelapozni!


Ez is egyfajta portfólió, ugye? A múltamé.


Külön köszönet az utolsókat rúgó rúterünknek azért, hogy ebben az időpillanatban 
hajlandó volt csatlakozni a világhálóra. Ződek vagyunk még mindig. 

11 megjegyzés:

  1. neeeeem ér, elszállt a megjegyzésem, pedig tele volt smileykkal. na megpróbálom rekonstruálni:)

    írtam arról, mennyire mesés a hímzés és a fonal is, ez sk festett? és hogy a mappaborító is csodás, de igazán a tartalma dobogtatta meg a szívemet.. és aztán még szemérmetlenül bepróbálkoztam azzal, hogy ha valaha olthatatlan lenne benned a vágy, hogy sok-sok képpel tűzdelt posztban közelebb engedj minket a tartalmához, örömmel venném, mert más nyitott ablakokon szeret bekukucskálni, engem meg a mappák-jegyzetfüzetek és a könyvespolcok vonzanak. :)

    és ennél több volt a szmájli, bepótolom gyorsan: :))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában nekem is elszállt néhány megjegyzésem, azóta kénytelen vagyok controlcézni, mielőtt közzéteszem, mert másodszor csak alapos indokkal fog hozzá az ember. :) Tehát duplánköszi!
      Sajna nem festettem a fonalat, örököltem egy hatalmas doboznyit. Persze a nagy többség snassz egyszínű. :)
      Jó, írok mappaügyi beszámolót, úgyis mutatni akartam írni egyet a filofaxomról, miután mutattad az egymondatosodat. :)

      Törlés
    2. jíííííháááááá! :)

      Törlés
  2. Jaj, nagggyon szép lett!
    Lám, lám majdnem úgy jártál, mint az a bizonyos suszter a saját cipőjével :D
    De mégsem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A boldogságnak a kék madarait szívesebben hímezi az ember magára, mint a remény rózsaszín szalagjait. ;)

      Törlés
  3. abba a mappába én is belesnék, igaz, én szeretek nyitott ablakokon is bekukucskálni :) neked viszont annyi jó ötleted van, és ami még fontosabb: egy adott mintát az eredetinél sokkal vonzóbban tudsz megvalósítani. ettől a borítótól is elájultam. legszívesebben azonnal hozzálátnék, hogy én is csináljak egyet. aztán elszáll az ihlet, mert rájövök, hogy olyan szépet, mint te, úgysem tudok varrni :) email megy hamarosan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na tessék! Úgy tűnik, blogot magamutogatós emberek írnak leskelődőknek. Ablakon, ajtón szívesen lesek be én is. :)
      Mappa már pedig kell, a helyedben (ha tudnék ugye horgolni) egy pillanatig sem töprengenék ezen tovább! Annak sem lenne párja, az tuti!
      Azért őrizgetek én a kezed által hímzett képecskét, igen tökéletes képecske az! :)
      Figyelek, tegnap lett új rúterünk. :)))

      Törlés
  4. Mikor nyitottál ki? De jó! Már anyu is kérdezte, hogy Bea blogjával mi a helyzet? Elkezdtem varrni tanulni, anyu egyből azzal jött, hogy mikor készül olyan szép mesekönyv, mint a tiéd.

    Olyan még nem mostanában. :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nem maradtál le semmiről, ellenben én átsiklottam a varrástanulásodon.
      Hamarosan képbe kerülök, ígérem. Örülök Neked és Micskamának is! :)

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Örülök neki, hogy megint bekukkantottál! Gyere máskor is! :) És köszi!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...